29 augustus 2013

De Liebster Award



Myrthe, owner of Club Sassy, nominated me for the Liebster Award this past week. Thanks!
So this means I'm going to answer 11 questions and then come up with 11 questions myself and nominate 11 new blogs. Since the questions are in Dutch, I'm answering them in Dutch! That way I can impress you with my awesome Dutch-skills (I have been practicing for the last 21 years...)
Anyways: Here comes the 'interview'!


Wat vind jij het leukste aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik het krijgen van een goed idee, daar een poosje over nadenken en het dan daadwerkelijk op je blog zien! Dan is het natuurlijk helemaal mooi als mensen daarop reageren en het leuk vinden, maar het creatieve proces van het schrijven van een post vind ik het leukst. 

Over welk onderwerp schrijf je het liefst?
Daar ben ik nog niet helemaal uit eigenlijk! Zelf vind het leukst om naar outfits en shoplogs te kijken, maar die zijn niet echt interessant om te maken... Ik denk dat het dan toch de DIY's zijn.

Welke stijl vind je het leukst? 
Dit is echt een moeilijke vraag, want ik heb echt geen idee wat mijn stijl is. Soms hou ik van makkelijke kleding (broek, blousje) en soms wil ik juist alleen maar jurkjes en rokjes dragen. Op dit moment vind ik de beachy/surfstijl het leukst, omdat ik net van vakantie terug ben :)

Wat zijn je favoriete bloggers?
A Beautiful MessSteffysprosandconsJenniefromtheblog en nog een hoop meer. Ik moet wel bekennen dat ik de laatste tijd meer tijd spendeer op youtube... The Fashion Citizen, Disfordazzle, Clothesencounters en Sunbeamsjess zijn daar mijn favoriete kanalen.

Wat zijn je hobby's? 
Ik hou heel erg van 'dingen maken' en heb voor mijn verjaardag een naaimachine gekregen. Ik lees graag en zit veeeeeels te veel doelloos op de computer. Ook het bijhouden van mijn tachtig tv-series kost de nodige tijd.

Wat is je favoriete make-up product? 
Concealer! Ik moet er niet aan denken dat ik zonder zou moeten! Mascara was ook een topper, maar ik ga proberen dat niet meer te dragen. Afgelopen week is het gelukt, dus dat experiment loopt nog even door. Oh, als nagellak als make-up telt: ook heel belangrijk!

Welke tijdschriften lees je het liefst? 
Matchbook Magazine, het beste tijdschrift ooit! Verder koop ik geen tijdschriften meer. Kent iemand de ElleGirl nog? Dat was echt een geweldig blad! 

Welk item in je kledingkast vind jij het mooist?
Mijn nieuwe AllStars! We zitten nog in de wittebroodsweken en ik wil ze elke dag aan! 

Welk seizoen vind jij het leukst? 
Dat is duidelijk de zomer! Ik ben een echt zomerkind en ik krijg al buikpijn als ik aan de winter denk. Kon het maar altijd lekker weer blijven!

Ben je op vakantie geweest deze zomer, zo ja: waarheen?
Ja! Ik ben twee keer een week naar Frankrijk geweest. Strand, zee, surfen, relaxen, allemaal even geweldig :)

Wat wil je later worden?
Wist ik dat maar! Ik heb echt letterlijk geen flauw idee!

Dit waren de vragen die Myrthe voor mij en 10 anderen had bedacht. Hier komen de blogs die ik nomineer en mijn vragen:

Genomineerde blogs:
JolijnLieseRitaRowan wordt vervolgd...

Vragen/ Questions:
Hoe ben je op de naam van je blog gekomen? - Welk kledingstuk ga je sowieso kopen voor deze winter? - Met welk dier zou je jezelf vergelijken? - Wie is jouw grootste inspiratie voor je blog? - Welke app gebruik je het meest op je telefoon? - Waar in de wereld zou je nog eens heen willen? - Beschrijf je kledingstijl. - Wat zou je doen met €1000,-? - Wat is je favoriete nummer op dit moment? - Welke blogs check je het eerst als je de computer aan zet? - Wat zijn je plannen voor het komende (school)jaar?

How did you come up with the name of your blog? - What winter essential are you definitely going to buy? - To which animal would you compare yourself? - Who is the biggest inspiration for your blog? - What is your most-used app on your phone? - Where would you want to travel in the world? - Describe your style. - What would you do with €1000,-? - What is your favourite song at the moment? - Which blogs do you check everyday? - What are your plans for this (school)year?

This was so much fun to write! Thanks, Myrthe :)

♥ Lonneke







3 opmerkingen:

  1. Thank you so much for the nomination, it's great to be nomitated by someone like you, such a great blogger! I award you back!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej leuke blog! zullen we elkaar volgen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen