14 september 2013

Op avontuur met mijn naaimachine


Afgelopen week heb ik heel veel geluk gehad in de kringloopwinkel. Een van mijn favoriete vondsten is een fel oranje rok, die echt de perfecte lengte heeft. Helaas was de rits helemaal kapot, bummer! Toch maar meegenomen, want ja, die ga je niet laten hangen voor €1,-!
Hoewel ik nog steeds een enorme naai-noob ben, heb ik toch maar de materialen gekocht om zelf de rits te vervangen en guess what? Het is me gelukt! Met een beetje hulp van Youtube heb ik in een avondje een nieuwe rits in mijn rok genaaid. Het is natuurlijk niet helemaal perfect, maar goed genoeg om er nog lang plezier van te hebben.
Benieuwd naar wat ik allemaal heb gevonden in de kringloop? Ik zal er komende week een video aan wijden!

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen