18 oktober 2013

FIVE THINGS | Nine

Het is al een hele poos geleden dat ik de laatste van mijn Five Things heb geschreven, maar hij is terug van weggeweest! Ik moest deze dingen gewoon even met jullie delen.

CocoPPa
Deze app kende ik al langer, maar ik dacht dat hij alleen op de iPhone kon worden geïnstalleerd. Maar nee! CocoPPa is nu ook beschikbaar voor Android toestellen! Met deze app kan je alle icoontjes op je homescreen personaliseren. Je kan het heel cute maken, maar er is zoveel keus dat er voor iedereen wel wat bij zit! Hierboven zie je mijn nieuwe scherm. Schattig toch?

Oude kleding inleveren bij H&M
De overgang van zomer naar herfst is het ultieme moment om je kledingkast genadeloos uit te mesten. Weg met de zooi, nieuwe winterkleding erin! Aan de ene kant heb je nu drie enorme zakken met oude kleding en aan de andere kant heb je flink geld tekort voor al die nieuwe kleren. Jongens, er is een oplossing. Als je nu je zakken met oude kleding inlevert bij je H&M krijg je een kortingsbon van 15% op een artikel naar keuze! Mooi meegenomen toch? Let wel op, je kan maar twee tassen per dag inleveren. 


Marktplaats
Af en toe vergeet ik dat Marktplaats bestaat, maar dan ineens: verslaving! Ik heb wat gekocht de afgelopen week, zodra ik het binnen heb zullen jullie het wel te zien krijgen. Hoera voor koopjes!

Nederlandse Bloggers/ Youtubers
De Youtube verslaving continues... Eerst keek ik eigenlijk alleen naar de Engelse Youtuber (Zoella, SprinkleofGlitter, Pointlessblog etc.), maar de Nederlandse dames worden ook steeds meer favoriet. Mijn top 3 bestaat nu uit UltimateFashionLover, JenniefromtheBlog en DisforDazzle. Hebben jullie nog leuke suggesties om mijn verslaving te voeden?


Game of Thrones
Ondertussen is de hele wereld allang helemaal klaar met Game of Thrones en dan kom ik: joepie! Ik heb het ook ontdekt! Ik ben nu met het tweede boek van de serie bezig en het is echt heel erg spannend. De televisieserie vind ik niet zo interessant, maar zodra ik alles gelezen heb ga ik die zeker ook afkijken. 

♥ Lonneke



2 opmerkingen:

  1. Ik kijk op dit moment de televisieserie van GOT en ben FAN <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor die app tip; superleuk! :) Ik vind je blog echt tof dus ik ben je gaan volgen via Bloglovin en GFC. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen