16 oktober 2013

NIEUW | Basic, Baby!

Vandaag wil ik jullie wat dingetjes laten zien die ik heb gekocht voor de herfst en winter. Ik had een lijstje gemaakt met een aantal dingen die ik graag wilde hebben en ik heb me er tot nu netjes aan gehouden. Hopelijk blijf ik zo braaf!
C&A (€14,90)
Ik wilde heel graag zo'n lekkere oversized witte, wollen trui hebben en dit is 'm geworden. Hij is heerlijk zacht en warm (wel oppassen voor halen in de wol) en heeft een extra feature: het kraagje dat erbij zit kan je er ook af halen door de knoopjes aan de binnenkant! Bam, twee-in-één-actie van jewelste! 

Monki (€25,-)
Jaaa, ruitjes! En flanel! Dit overhemd ga ik zó veel dragen deze winter: over een trui, onder een trui, om m'n middel, als hoofddoek, alles kan! Deze van de Monki is best wel over-sized, dus als je daar niet zo van houdt kan je beter even naar de H&M gaan, superveel keus!

H&M (€10,-)
Het meest basic kledingstuk dat er bestaat had ik gewoon nog niet eens: een zwarte broek! Nu dus wel. Weet je dat ook weer :)

Moedersch (gratis)
Hoewel ik dit schatje niet heb gekocht, vond ik dat hij toch wel goed bij het 'basic' thema van deze post pastte. Dit bruine leren tasje is al eeuwen van mijn moeder en nu eindelijk, na zoveel jaren 'lenen', mocht ik hem mee naar huis nemen. Hoera! Er past best wat in gelukkig, dus hij is ook nog eens lekker praktisch. Toppie! 

  ♥ Lonneke

4 opmerkingen: