23 oktober 2013

NIEUW | Marktplaats Madness

Zo. Ik ben weer klaar voor de komende wintermaanden. Voor de prijs van één paar leren laarzen heb ik er twee kunnen scoren op Marktplaats! 
Het bovenste paar hebben jullie al kunnen zien in mijn vorige outfitpost. Ze zijn van het merk Gregor (heeft iemand daar ooit van gehoord?) en op de zool staat dat ze van Italiaans leer zijn. De mevrouw van wie ik ze heb gekocht vertelde dat ze ze in de jaren zeventig droeg, dus als dat waar is zijn ze ook nog eens vintage! 
Het onderste paar is van Sacha, één of twee jaar geleden denk ik. Ik wilde al super lang zulke laarsjes, maar had telkens geen zin om er zoveel geld aan uit te geven. En nu heb ik ze voor ongeveer de helft van de prijs. All good things come to those who wait... Haha!

Ik ben erg blij met alle twee (alle vier?) en had echt noooit gedacht dat ik zou slagen via Marktplaats! Heb jij wel eens iets geweldigs gevonden via Marktplaats?

♥ Lonneke


2 opmerkingen: