15 oktober 2013

OUTFIT | Mad for Plaid

Een primeurtje vandaag. Ik heb voor het eerst in de geschiedenis van mijn blog buiten foto's gemaakt van mijn outfit. Het was niet zo erg als ik had gedacht en er was maar één olijke automobilist die toeterde. Dat is nog wel te overleven! 

Ik vind dit echt een typische herfstoutfit. Een lekkere comfy en warme trui, Schotse ruitjes en een cute vosje! Er liggen zelfs blaadjes op de grond! 
Ik zie al alle herfstactiviteiten voor me die je in deze outfit zou kunnen doen: een frisse boswandeling maken (wel even regenlaarzen aan doen) en je daarna in een stoel nestelen met een fijn boek en een grote mok chocolademelk.
Helaas wordt het voor mij studeren vandaag, met chocolademelk, dat dan weer wel!
Trui- C&A
Rokje- Vintage
Laarzen- Hobb's
Telefoonhoesje- Zelfgemaakt
Lippenstift- Catrice 130 Ketch-Me Up

♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Oh, wat een mooie outfit!
    Die trui ziet er heerlijk uit (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen