4 oktober 2013

OUTFIT | You're My Golden Star

Dit is echt een van mijn favoriete outfits van de afgelopen tijd. Een beetje meisjesachtig en vooral lekker warm met de maillot en het vest + ik kan er in fietsen! Zoals je ziet kan ik maar geen genoeg krijgen van de kraagjes/ketting combo! Aangezien ik deze ketting bijna* elke dag om heb gehad kan je wel zeggen dat het eckte liefde is.
Vreemd korrelige foto met creepy John Travolta.
Oh, hadden jullie deze schoenen al gezien? Ook al zo'n favorietje: echt leren nette schoenen in een supervette pastelkleur en natuurlijk (je hebt het misschien al geraden) tweedehands!

Vest- H&M
Blouse- Tweedehands
Overgooier- Tweedehands
Maillot- H&M
Schoenen- Tweedehands (merk J.J.)
Ketting- Bruikleen Mama

♥ Lonneke

*en met bijna bedoel ik letterlijk elke dag van de week.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen