25 november 2013

BLOGMAS

WeHeartIt
Nu december er langzaam aan zit te komen, begin ik echt in de stemming voor Sinterklaas en kerst te komen en natuurlijk wil ik dat sfeertje hier ook brengen!
Vorig jaar heb ik op youtube een paar mensen gevolgd die in december 'vlogmas' deden, elke dag tot kerst maakten ze een vlog of een ander filmpje voor hun kanaal. Erg leuk om een kijkje te nemen in de dagelijkse levens van meiden over de hele wereld!
Het leek me leuk om dat ook te doen, maar dan een tikkeltje anders. Mijn idee voor de maand december is een combinatie van bloggen en vloggen. Vaak zit ik van 9 tot 5 op school en dan is een vlog maken gewoon niet handig (en niet interessant)! Op die dagen zal ik een gewone blogpost uploaden.
Het doel is dus om in december tot kerst hier elke dag wat te plaatsen! Het is een uitdaging, maar ik denk dat het me gaat lukken!

Natuurlijk is het helemaal leuk om samen een challenge aan te gaan! Ga jij ook meedoen aan vlogmas of blogmas? Laat het me dan weten, zodat ik je kan volgen! Lijkt me leuk :)

♥ Lonneke


2 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Ik vind de filmpjes van beautygloss.nl ook al zo leuk. Leuk om elke dag wat te lezen/kijken. EN ik heb je post ontvangen!! Echt heel erg leuk. Net een cadeautje :) Er komt snel wat naar jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top! Ik was benieuwd of ik er genoeg postzegels op had gedaan, maar het is dus aangekomen! Was echt leuk om te maken :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen