1 november 2013

INSPIRATIE | Ashley Ording van Fancy Fine

Het internet is gevaarlijk. Voor je het weet heb je uren verspild met allerlei onzin, terwijl je eigenlijk een paper had moeten schrijven (dit is een beschrijving van mijn leven).
Maar soms kom je tussen alle kattenplaatjes iets of iemand tegen waar je hartje een heel stuk sneller van gaat kloppen.

Vandaag is diegene Ashley Ording van de vintagewinkel Fancy Fine Vintage en de blog Fancy Fine. Tijdens een rondje Pinterest kwam ik allemaal foto's van haar huis tegen en oh my kan zij ook even mijn kamer een make-over geven?
Alle foto's zijn gevonden in dit Teen Vogue artikel
Ashley heeft dus een online vintage winkel en is een styliste. Haar stijl is meisjesachtig met heel veel laagjes en (natuurlijk) vintage kledingstukken.
Alle foto's zijn gevonden op ashleyording.com
Het rokje, de jurkjes, de schoenen, de jas! Alles is zo cool! Ik denk dat ik een nieuw stijlicoon heb gevonden...

Wat vind jij van Ashley's stijl? Of heb jij een ander stijlicoon?

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen