15 november 2013

OUTFIT | Simpel

Wat een week! Ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik bijna geen tijd meer heb om te bloggen. Gelukkig ben ik vandaag vrij en kan ik mijn blog wat welverdiende aandacht geven!

Tja, als er allemaal vegen op je lens zitten worden je foto's wel wazig... 
Dit is echt een outfit die ik stiekem veel te vaak aan heb. Lekker simpel en vooral lekker warm. Ik hou ervan om verschillende printjes met elkaar te mixen en deze twee passen heel erg goed bij elkaar. Een fijne combi van Parijse mademoiselle en houthakker, haha. 

Het zonnetje schijnt hier, dus ik ga gauw al m'n binnenhuiselijke klusjes afronden en dan lekker naar buiten!

Shirt- America Today
Flannel- Monki
Vest- H&M
Broek- H&M
Flatjes/ sokken- Primark

Fijn weekend alvast! Ga je nog iets leuks doen?
♥ Lonneke

4 opmerkingen:

  1. Echt een fijn outfitje :) Je schoentjes zijn ook leuk! Zijn die streepjes je sokken of hoort het bij de schoen? Ik ben ook al zo druk met dingen (school..). Gelukkig schijnt het zonnetje wel een beetje en heb ik een lekkere taart gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De streepjes horen bij m'n sokken :) Misschien niet zo 'fashionable' verantwoord, maar beter dan koude voeten :p Oeh lekker!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke outfit! Vooral je blouse is mooi :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen