29 januari 2014

Januari op een rijtje

Dat was januari dan. Wat ik allemaal heb gedaan? Niet veel geblogd in ieder geval.
Maar jullie willen natuurlijk allemaal het recept van mijn januari-soep weten hè? Komt-ie:


Ingrediënten:
1 lieve brief van Fleur van Zussiezus
4 nieuwe boeken van de kringloop
2 gelezen boeken
2 tentamens, gemarineerd in een sausje van stress
1 opnieuw geverfde slaapkamer
9 hardloopinspanningen
1 bos rozen en
1 heerlijke apple crumble

Mix dit allemaal samen en je krijgt een maand waarin niet heel veel bijzonders is gebeurd, maar die toch weer sneller voorbij is gegaan dan je had verwacht. Ik vond hem wel lekker :)
Hopelijk brengt februari me weer in mijn blogging modus, de vakantie moet nu maar weer es afgelopen wezen.

♥ Lonneke




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen