30 januari 2014

OUTFIT | Velvet, vriend!

Je kunt wel zeggen dat fluweel een comeback heeft gemaakt afgelopen winter en herfst. Dus toen ik dit mooie fluwelen truitje bij de kringloop zag hangen, heb ik hem zonder aarzelen mee gegrist. Aw yeah!
Omdat fluweel best een chique stof is, vind ik het nog lastig om hem te combineren met iets waardoor hij ook draagbaar is naar bijvoorbeeld de supermarkt. Heeft iemand misschien een tip? :)
Vandaag heb ik m'n roze/oranje/rode rok er maar weer bij gehaald, in combinatie met het zwart geeft het echt een pop of colour! Vandaag ben ik alleen aan het studeren, helaas, maar dit zou ik dragen als ik uit eten zou gaan of naar een verjaardag. Best netjes, lekker vrolijk en je kan er ook nog makkelijk in bewegen. Hoera!
Qua sieraden heb ik het eenvoudig gehouden met één grote, blauwe ring. De kleur is niet overheersend en past goed bij de rok. Een chunky gouden ketting zou hier ook heel mooi bij staan denk ik, maar die heb ik niet! :)

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen