14 februari 2014

Costes Wishlist

Van de week stapte ik en een vriendin randomly de Costes in Utrecht in en holy moly: wat een geweldige winkel! Ongeveer alles wat er hing zou ik zo mee naar huis kunnen nemen en voor eeuwig gelukkig zijn. Maar ik was streng voor mezelf en verliet de winkel met lege handen, maar mét een hoofd vol ideeën en hebberige gedachten.
Op de website van Costes staan niet alle items die ze wel in de winkel verkopen, dus beeld je maar in dat deze lijst nog makkelijk een stuk langer geweest had kunnen zijn. Het is dus zeker aan te raden om de webshop over te slaan en meteen naar de fysieke winkel te gaan.
Die hebberige gedachten manifesteerden zich, hoe kan het ook anders, in een lijstje:
Armband: Zou erg mooi staan bij een horloge of andere armcandy, en doordat de armband goud én zilver bevat kun je hem met bijna al je sieraden dragen.
Tie Dye Blouse: Voor in de zomer over een jurkje... zooooomer...
Paris Sweater: Normaal ben ik niet zo van de 'truien met vet hippe teksten', maar deze is stiekem gewoon heel chic. Of nouja, Parijs is heel chic.
Gestreept Shirt: Dat hoef ik niet eens meer uit te leggen, toch?
Blouse met Stippen: Ja, ik heb er al eentje. Maar deze is heel anders, want donkerblauw. En die kettingen mogen ook best bij mij komen wonen.

Ben jij al eens bij de Costes geweest? Ik weet dat ze in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam zitten. Qua winkel is het een beetje Pull&Bear meets Zara, dus als je altijd slaagt bij die twee winkels is de Costes zekerrr wat voor jou!

♥ Lonneke


1 opmerking: