16 februari 2014

Dresser Dilemma

Dit kastje staat al jaren in mijn kamer. De eerste versie was onbeschilderd hout, daarna ben ik tekeer gegaan met verf en was het een soort rainbow-fairy explosie (very classy) en nu is hij alweer heel wat jaartjes wit met leuke porseleinen knopjes. Maar je voelt hem al aankomen: ik wil wat anders.
Ik heb een heleboel ideeën voor mijn trouwe vriend, maar kan niet goed besluiten wat nou het beste bij hem past.
1. Het lijkt me leuk om de zijkanten van de lades te beschilderen of te bekleden met behang.
2. Door koperen plaatjes op de hoeken te schroeven krijgt het kastje een chique uitstraling.
3. Dit ombre-effect vind ik ook heel mooi!
4. Het is ook een leuk idee om zo'n soort patroon op het hout te schilderen.
5. Of juist iets geometrisch...
6. Deze kleuren vind ik echt heel mooi bij elkaar passen!

Al deze afbeeldingen komen natuurlijk van Pinterest. Heel fijn zoveel leuke ideeën, maar dat maakt het wel moeilijk om te kiezen!

Welke van deze kastjes vindt jij het leukst? Heb je zelf wel eens je meubels opgepimpt?
♥ Lonneke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten