28 februari 2014

Februari op een rijtje

Vorige maand heb ik een artikel gemaakt, waarin ik de maand even op een rijtje zet. Leek me wel leuk om dat vaker te doen, dus ik presenteer u: februari op een rijtje.
♥ Foto´s van je avondeten maken? Haha, wat stom! Foto's van je ontbijt daarentegen zijn super cool (zeker als er muffins involved zijn). Ik weet dat het best wel raar is om foto's van je eten te maken en toch kan ik het niet laten...
♥ Ik maakte een roadtrip met mijn vader naar het noorden van Noord-Holland. We waren het erover eens dat het landschap toch een stuk platter is in het Noorden dan in het Zuiden. Dus.
♥ Op Valentijnsdag had mijn lieve bestie deze kaart voor mijn deur gelegd! Dé manier om je dag goed te beginnen :)
♥ Natuurlijk werd er ook weer flink wat tijd in de bibliotheek doorgebracht. Lezen, lezen, lezen.
♥ En toen vond ik het recept voor bananenpannekoekjes van Jennie. Heeft m'n leven compleet veranderd! (Ja, de tweede ontbijtfoto, ik weet het.)
♥ De laatste dagen zijn we verwend met hele mooi zonsondergangen!
♥ We gingen schaatsen met de hele bende! Van tevoren zat ik heel erg te zeuren dat ik geen zin had, maar vond het uiteindelijk hartstikke leuk. Natuurlijk.
♥ Mijn middelste broertje werd achttien! Ik kon het niet laten om deze foto op z'n fb-pagina te zetten. Oude foto's zijn geweldig!
♥ En mag ik jullie voorstellen aan mijn jongste broertje? We hadden een fotosessie op de het verjaardagsfeestje en nu laat ik jullie de foto zien waar ik het beste op sta. Sorry bro!
♥ Ik had mooie gele tulpjes gekregen van mijn oom en tante. Aah, ik kan niet wachten op de lente!
♥ Jahaa, daar zijn ze weer. De pannenkoeken. Deze keer met jam en dat moest vereeuwigd worden.
♥ Blij met mijn 'nieuwe' crop top! Ben benieuwd of jullie ook wel eens de schaar in oude kleren zetten. Ik doe het al jaren en mijn moeder werd er af en toe gek van... Haha, no regrets!

Februari ging heeeel snel voorbij (kortste maand enzo), maar was toch wel heel leuk! Een doel voor maart is om minder foto's van m'n ontbijt te laten zien. Tenzij jullie dat niet erg vinden, dan doe ik er met alle plezier nog een paar bij!

♥ Lonneke






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen