19 februari 2014

INSPIRATIE | Free People

Wanneer is een artikel inspiratie en wanneer een verlanglijstje? Ik heb besloten de grens te leggen op het punt 'dit is zo geweldig, I want it, maar het is zo duur, I'm gonna cry'. Dat is dan ook het punt dat ik heb bereikt met de Free People website.
Het is heel goed mogelijk dat je nog nooit van dit merk hebt gehoord, want het wordt niet in Nederland verkocht. Ik heb het ontdekt via Kacie Cone, een meisje dat ik nu alweer een poosje volg, en wilde toch eens een kijkje nemen waar zij haar boho-look vandaan heeft. Free People dus.
Ik ben altijd in een strijd verwikkeld met mezelf: ben ik preppy (kraagjes, strikjes, jurkjes, loafers) of gewoon een vuile hippie (los haar, geen make-up, losse laagjes, lange jurken), maar toen ik op de website aan het browsen was wist ik even heel zeker dat ik nooit meer naar de kapper zou gaan... (volgende week heb ik waarschijnlijk weer een obsessie met Tommy Hilfiger o.i.d.).
Anyway, kledingcrises aside, dit zijn de dingen waar ik helemaal blij van wordt. De prijzen zet ik er niet bij, want daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Als iemand een tip heeft voor een Nederlandse Free People-achtige winkel hou ik me aanbevolen.
Trouwens, Free People is te koop op ASOS.com! Nu alleen nog even sparen...
Folklore Maxi// Border Print Bell Bottoms// Beaded Hobo
Dreamy Daze Print Dress// Rajah Flat// LA Livin Flower Shop Top
Enid Dress// First Kiss Dress// Commemorative Bell Sleeve Dress
Ik vind het cool dat in de kleding nog steeds heel goed te zien is dat Free People in de seventies is opgericht. Mijn allerfavorietste favoriet is de First Kiss Dress, de print is superpretty en de lengte is perfect. Misschien eens even een hintje bij mijn moeder droppen dat ik over een half jaar al jarig ben...

Wat vind jij van Free People? Bo-oh yes! of meer Bo-NO (niet de zanger van U2 ofcourse)?
♥ Lonneke


1 opmerking:

  1. Jaa hele goede shop! De ASH schoenen die ze verkopen zijn heel mooi. HEBBBEE

    BeantwoordenVerwijderen