6 februari 2014

INSPIRATIE | Marimekko

Dit is oud nieuws, maar ik wist even niet hoe ik anders moest beginnen: de Kunsthal is weer open! Zo, nu dat uit de weg is kan ik vertellen dat ik er vorige week heen ben geweest en compleet happy ben geworden van de tentoonstelling die ze nu hebben over het mode- en textielmerk Marimekko. 
Misschien heb je er wel eens van gehoord, want hun stoffen met bloemen zijn best wel bekend (ik had tenminste een soort aha!-openbaring toen ik ze zag). 
Aha?
Omdat iedereen wel wat kleur in deze zee van grijs kan gebruiken, laat ik even wat foto's zien die ik toen maakte. 
Het merk bestaat trouwens nog steeds en is duur. Maar plaatjes kijken is gratis, dus enjoy!
 

Doet u mij maar tien van elk jurkje alstublieft!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen