18 februari 2014

NIEUW | Tolkien Aan De Muur

Al een paar maanden geleden kreeg ik van Mrs. Amber Apple deze mooie print. In haar winkel Red Autumn heeft ze nog veel meer mooie posters voor op je kamer, dus ik zou zeker even kijken. Er is er zelfs ééntje gratis! Ik koos deze uit, omdat ik 1. een enorm grote liefde heb voor J.R.R. Tolkien en 2. deze quote over Faramir en Eowyn gaat en ik ook voor hen een zwakke plek heb. Dit is de quote trouwens:

"And he took her in his arms and kissed her under the sunlit sky and he cared not that they stood high upon the walls in the sight of many."

Om het papier niet te beschadigen heb ik hem met paperclips aan een kleerhanger gehangen. Ik vind dat het er leuk uitziet en het is makkelijk om over een poosje iets nieuws aan te hangen!
M'n kunstmuur begint al aardig vol te raken met van alles en nog wat en daar word ik erg blij van. Maar zoals je ziet kan er nog veel meer bij :)
♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten