23 februari 2014

OUTFIT | Kont Cape

Voor de beste outfitfoto's is een rustige achtergrond een must. Hmm... dat is niet helemaal het geval hier, maar je ziet zo wel de outfit in zijn natuurlijke omgeving. En dat is ook best wel belangrijk.
Er zijn twee dingen in deze outfit waar ik nog niet zo zeker over ben. Kniekousen in een outfit vind ik al-tijd heel erg gaaf, maar of het nou zo goed bij mij staat weet ik niet. Misschien moet ik het gewoon doen en er aan wennen (wat ik dus doe met deze outfit). En dan heb je ook nog de blouse-om-je-middel, de kont cape. Ziet er ook vet uit bij anderen, bij mezelf weet ik het ook nog niet. Wat denk jij? Doe jij wel eens blouse om je middel als deel van je outfit?

Bijkomend voordeel van een kont cape is dat ik me meer verbonden voel bij mijn nieuwste obsessie: Thor. Hij een cape, ik een cape. Kunnen we samen naar Asgard vliegen.

Shirt- America Today
Jurkje- New Look
Panty- New Look
Blouse- Monki

♥ Lonneke

2 opmerkingen: