11 februari 2014

OUTFIT| Preppy Polkadots

Weet je nog dat ik het had over een sjaal die elke outfit beter maakt? Volgens mij heb ik de mijne gevonden. Ik heb deze sjaal al een paar weekjes, maar blijf hem met elke outfit combineren.
En dus ook met stippen. Ik vind het leuk, maar misschien ben ik helemaal delusional geworden door mijn ruitjes-obsessie...
De foto's zijn gemaakt door mijn broertje deze keer. Zoals je ziet heeft hij een nogal artistieke manier van fotograferen (scheef). Ik hoop dat jullie geen nekpijn hebben gekregen!

Trouwens, vandaag heb ik met mijn vader iets opgehaald waar ik erg blij mee ben! Jullie zullen er nog van horen in de komende weken!

Sjaal- Urban Outfitters
Blouse en ketting- Forever21
Broek- H&M
Schoenen- Sacha

♥ Lonneke

3 opmerkingen:

  1. LONNEKEEE, wat leuk je site!! Sorrydatikgisterengeentijdhadomaftestappenenhoitezeggen toen ik je op de Drift zag, haha. I was in a hurry! Ik ga je in elk geval even volgen op Bloglovin' hihi. Hoe is het leven verder?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, geeft toch niks! Dank voor de follow, ik volg je uiteraard terug :) Het gaat prima hoor (als ik m'n volle agenda even keihard negeer). Misschien wordt het weer eens tijd voor een ladiesnight! :p

      Verwijderen
  2. Hele mooie outfit, je blousje is zo leuk! Wat heb je een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen