9 februari 2014

What´s in my bag?

Erg mooi istie niet, maar oh zo praktisch! Mijn Eastpak bevat ongeveer alles wat ik op een dag nodig zou kunnen hebben. En dat is niet overdreven...
De basis: portomonnee, muziek, iPad, telefoon, water en Purol. 
Papier hier: twee opschriijfboekjes/dagboekjes, een boek voor in de trein, agenda en reader voor de universiteit.
Office supplies: een buttload aan pennen, nog meer lippenbalsen, een zonnebrilhoesje (maar geen zonnebril...), elastiekjes, een klemmetje en een euro!
Samengeraapt zooitje: toilettasje, wegwerpcamera (ik neem het hipsterdom heel serieus), pleisters, mond-op-mond-beademingsmasker (ja, echt overal op voorbereid!), zakdoeken, kaartjes, klein Bijbeltje, oordop benodigdheden en een spiegeltje.
Waarom??: Ik kan me echt niet herinneren waarom ik in vredesnaam een muggen-verjaag-zoemer, een piercing en schmink in m'n tas heb zitten. Kan ik voortaan wel thuis laten lijkt me.

Sjouw jij ook altijd alles mee? Of ben je meer een travel light type? 
♥ Lonneke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten