3 maart 2014

INSPIRATIE | Sans-Online x Kelim

Kelim? Yes, de prachtige tapijten uit het Midden-Oosten met enorm ingewikkelde patronen zijn de laatste tijd echt een inspiratiebron. Het grappige is dat niet alleen interieurs voor deze motieven gaan, maar ze ook steeds meer in kleding zijn terug te vinden. Mijn boho-obsessie (bohobsessie?) draait nog op volle toeren, dus toen ik door de Blogger Battle van Sans-online de kans kreeg collages te maken van outfits, wilde ik daar graag Kelim patronen in verwerken.

De Blogger Battle is voor iedereen met een blog en meedoen is heel eenvoudig (de regels kun je hier lezen)!
Het belangrijkste is dat je een collage in je artikel zet. Nou, dat doen we dan maar! 
Enne, jij kunt vast nog mooiere collages maken, dus neem een kijkje op de site en ga aan de slag! 

Festival Fever
De zomer staat om de hoek (niet echt, I know) en het is weer bijna tijd voor festivals! Het jurkje is makkelijk om in rond te dansen en de laarzen zien eruit alsof je er dagen op zou kunnen lopen. Als het kouder wordt zijn daar een awesome jasje en sjaal. Ja, ik zou hier zeker wel een dansje in wagen!

Blazer €79,95// Jurkje €26,95// Boots €49,95// Sjaal €16,95// Portomonnee €16,95

Retro Rockchick
Deze meid is stiekem in de jaren zeventig blijven hangen, maar dat kan haar niks schelen. Ik zie haar wel in een coole platenzaak werken en 's avonds losgaan op allerlei obscure concerten. De onderdelen van de outfit zijn niet ingewikkeld, maar de prints maken het tot een origineel geheel wat honderd procent boho uitstraalt.

Vest €49,95// Blouse €79,90// Broek €49,95// Tas €39,95// Booties €59,95

Boho Business
(Ik zal het woord boho niet meer gebruiken, I promise...)
Het leven kan niet alleen maar feest zijn, er moet af en toe ook gewerkt worden. Moet je dan als een grijze muis door het leven gaan? Natuurlijk niet! Door een net jasje met print te combineren met een klassieke witte blouse zie je er meteen heel professioneel uit. Maak het geheel af met een comfortabele broek van een mooie stof en soepele loafers en je bent klaar om je mannetje te staan!

Jasje €59,99// Blouse €49,99// Broek €75,-// Tas €39,95// Loafers €69,95

Als je nu nog niet overtuigd bent van de mooie kleding die Sans-online verkoopt weet ik het ook niet meer! Oh, en had ik al verteld dat je een mooie prijs kunt winnen met de Blogger Battle? 
Meedoen dus, en wie weet hangt jouw droomoutfit binnenkort in je kast! En dan mag ik vast wel eens wat lenen, toch?

♥ Lonneke

1 opmerking: