31 maart 2014

Maart op een rijtje

Ik vind het heel jammer dat ik dit artikel nu alweer kan schrijven, want maart was zo'n leuke maand! De lente begon, ik heb een paar DIYs gemaakt waar ik heel blij mee ben, er waren koffiedates met vriendinnetjes en natuurlijk de verjaardag van mijn bestie! Kijkt u even mee?
♥ Mijn favoriete DIY van maart, hoppa meteen al op de eerste dag! Hier kun je mijn tutorial van Free People's Strappy Back Bra zien.
♥ HAUL! Ik ging met mijn moeder naar The Bodyshop (ik hou van die winkel) en kwam thuis met een hoop goodies.
♥ Zelfs in de stad kan je genieten van mooie uitzichten.
♥ Ja, er moest ook gestudeerd worden! En niet zo'n heel klein beetje ook helaas... De komende weken ben ik nog steeds heel druk, dus het zou wel eens wat rustiger kunnen worden op de blog!
♥ Wow, nu pas een ontbijtfoto? Maar echt, soms verbaas ik mezelf met wat ik verzin op de vroege morgen: aardbeienyoghurt met cruesli en eierwafels met jam en banaan. Niet heel gezond, wel heel lekkerr!
♥ Mijn trui! Ook gebaseerd op een ontwerp van Free People (natuurlijk). Ik heb hem deze maand veel gedragen en er ook een hoop complimentjes op gekregen! 
♥ Theetje doen bij Westerkaatje!
♥ Theetje doen bij The Tealab! Oh nee, ik bedoel Chai Latte, mijn nieuwe ├╝berobsessie. Te. Lekker.
♥ Ik had al zo lang geen nieuwe boeken meer gekocht dat het nu wel weer een keertje mocht. Als je wilt weten wat ik van An Abundance of Katherines vind, moet je even hier klikken!
♥ In het Stedelijk Museum is nu een tentoonstelling van de fotograaf Jeff Wall. Deze vond ik het mooist!
♥ Op zondagochtend mag je jezelf best verwennen met een kaneelbroodje, toch?
♥ Ik vond een leeuwenmuts op de kamer van mijn broertje en ineens hadden we een familiare fotoshoot. Maandagen enzo.

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten