16 maart 2014

My Perfect Sunday

Zondag is de dag waarop ik lekker kan relaxen en vooral kan doen waar ik zin in heb. Het is met voorsprong mijn favoriete dag van de week! Maar als ik echt een perfecte zondag zou beleven, zou die er zo uitzien.

Ik word lekker uitgerust wakker van het zonnetje dat mijn kamer in schijnt. Voor m'n huisgenootje (die nog lekker ligt te knorren) en mijzelf maak ik een ontbijtje met croissantjes, fruit en versgeperste sinaasappelsap.

's Ochtends ga ik een flink stuk hardlopen en na het douchen en aankleden plof ik op bed met een goed boek en een kop thee.

Voor de lunch heeft mijn moeder een heerlijke high tea in elkaar gezet met broodjes, muffins, salades en nog meer lekkere dingen. Wow, bedankt mam! Natuurlijk eten we buiten in het zonnetje.

Daarna rijden we naar het strand om een flink stuk te gaan wandelen met de hond, die we 'in real life' dus helemaal niet hebben. We waaien lekker uit, baden pootjes en eten ijs.

Thuisgekomen ga ik nog even bloggen voordat we gaan eten. Huisgenootje heeft couscoussalade gemaakt die we op haar balkon opeten.

Na het eten fietsen we naar het park waar een groep vrienden al een chillplek in elkaar heeft gezet. We kletsen, drinken rosé en liggen later allemaal in het gras naar de sterren te kijken.

Voordat mijn ogen dichtvallen zie ik de maan nog schijnen door mijn raam...

En dat is dan mijn perfect sunday! Wat denk je ervan?
Ik heb deze tag niet zelf verzonnen, maar overgenomen van Jennie. En van haar mocht iedereen hem doen, dus ik zou zeggen: doe het! Het lijkt me heel leuk om jullie perfect sundays 'mee te maken'!

♥ Lonneke

alle foto's komen van weheartit


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen