2 maart 2014

OUTFIT | Black Maxi

Lange rokken draag ik eigenlijk nooit. Voor dit weekend heb ik er zelfs nog nooit eentje gehad! Maar de laatste weken betrapte ik me erop dat ik ze steeds toffer begon te vinden, dus gisteren heb ik er snel een in elkaar gedraaid.
Natuurlijk wilde ik hem meteen aan en heb ik hem gecombineerd met een simpel shirt, makkelijke blouse en stevige laarzen. Niet heel erg world changing, maar het zat lekker :)
Ook droeg ik mijn nieuwe lippenstift van The Bodyshop (no. 225 van de Color Crush-lijn). De kleur is roze zoals je ziet, maar niet heel onnatuurlijk, dus goed voor dagelijks gebruik. En hij blijft ook echt lang zitten!

Komende week komt er nog een artikel over het maak-proces van de rok online, mocht je benieuwd zijn!

Blouse- Monki
Shirt- America Today
Rok- DIY
Laarzen- Sacha

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen