6 maart 2014

OUTFIT | It's In The Details

Simpele outfits met bijzondere details behoren tot mijn favoriete outfits om te dragen. Over de basis hoef je niet teveel na te denken en verder kun je losgaan met sieraden en andere accessoires.
De afgelopen (en komende) weken ben ik weer heel druk met school. Vroeg opstaan, hele dagen weg... Ik heb dan niet zo'n zin om in een schattig rokje of jurkje te lopen. Doe mij maar gewoon een broek en een shirt. Vandaar dat ik om te compenseren gewoon al m'n sieraden heb omgedaan. Ziet er toch wel leuk uit!
Een ander detail: ik draag onder dit half doorschijnende shirt mijn Strappy Back Bra. Het valt niet heel erg op, maar het geeft toch weet wat extra's aan een anders heel erg simpele outfit.
Shirt- Primark
Broek- H&M
BH- DIY
Laarsjes- Miss Coquines
Sieraden- Van alles wat.

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen