10 maart 2014

OUTFIT | Party in the Back


Ik word van niets zo gelukkig als de zon. Ik ben een echt zomerkind en mijn humeur is daarom niet kapot te krijgen. Ik kon zonder panty en op slippers naar buiten! Dit weekend was perfect!
Wat ook meehielp was dat ik een totale outfit kon dragen van items die ik zelf gemaakt had. Dit is de eerste keer dat dat kon, maar ik weet zeker dat er meer zullen volgen. 
Aan de voorkant is deze outfit netjes, zakelijk en een beetje sportief, aan de achterkant heb je de open rug die het juist weer speels en zomers maakt. I like!

Sweater- H&M en DIY
Rok- DIY
Sandalen- Van Haren

Heb jij ook al meteen je slippers uit de kast getrokken, of vind je het daar nog iets te vroeg voor?
♥ Lonneke

2 opmerkingen:

  1. That's a really cool sweater!

    x Kenzie
    http://easy-lucky-free.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahh, wat tof dat je zoveel zelf maakt! Ik wist helemaal niet dat je dat zo goed kan!

    BeantwoordenVerwijderen