21 maart 2014

WISHLIST | Datter Industries

Hoe ik precies bij deze winkel gekomen ben, ik weet het niet meer. Wat ik wel weet is dat ze de meest gave stukken verkopen. En dat moest op de blog komen.
Heb je ook wel eens dat je het voor jezelf nog een beetje ontkent, maar in je achterhoofd al weet dat je iets gaat aanschaffen. Dat heb ik dus heel erg met Datter Industries. Het enige probleem is dat ik nog niet weet wat.
De eigenaresse van de Datter Industries (datter betekent dochter in het Deens) is Kaye Blegvad, een illustratrice, maar ze maakt ook sieraden en keramiek. Haar tekeningen en keramiek verkoopt ze in een aparte Etsy. Kaye zegt dat haar sieraden illustraties en projecten zijn die tot leven komen.

Wat mij nu juist tot het werk van Kaye trok, zijn de handen die veel in haar werk voorkomen. Ja, zelf weet ik ook niet echt hoe ik moet uitleggen, maar op het moment vind ik alles waar een hand in zit gewoon mooi. Een schaaltje, ring, ketting, maakt niet uit. Je kan er wel mooie betekenissen aan verbinden: handen kunnen beschermen, zijn heel persoonlijk, je houdt iemands hand vast, je knuffelt...
Eigenlijk heb ik dus mijn zinnen gezet op een handjes-ketting van Kaye, er zijn alleen drie varianten en ik vind het heel moeilijk om te kiezen.

Welke van deze drie zou jij kopen? Ook verliefd geworden op Datter Industries? :)
♥ Lonneke

de foto's komen van datter industries


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen