20 april 2014

Guess Who's Back (With New Shoes)

Als je een poosje van je blog bent verdwenen komt er een hoop druk te staan op je nieuwe artikel. Leg je er in uit waarom je zolang van de virtuele aardbodem bent verdwenen (scripties, dingen organiseren, pure luiheid, saaie redenen dus) of maak je een come-back met een DIY van jewelste, een shoplog van hier tot Tokio of een outfit waar Cara Delevingne nog een puntje aan kan zuigen?
Ik besloot het over een andere boeg te gooien en gewoon wat te schrijven over mijn nieuwe schoenen.
Tussen alle verantwoordelijkheden door is er natuurlijk altijd tijd om te shoppen en vooral als dat vanachter je bureau tussen de stapels literatuur (uugh..) kan. Hallo, H&M online! Klik, klik, klik en een paar dagen later was ik de trotse bezitter van deze enorme palen.
Eigenlijk ben ik niet eens zo'n hakkendrager. Tuurlijk, een enkellaarsje is voor mij geen probleem en voor een enkele sleehak ben ik ook nog wel te porren, maar op dit soort stelten zie je mij niet vaak voorbij stuntelen.
Tenzij... ze enorm lijken op de Free People Minimal Lace Up Heel! Ik zag ze al bij andere blogger voorbij komen en ik vond ze al een poos supertof! Ik weet dat ze niet de exacte replica's zijn, maar toch close enough for me. En door het plateau aan de voorkant lopen ze verrassend makkelijk!
Welkom in mijn Free People knock-off collectie, schoentjes!

Op de H&M site kan ik de schoenen niet meer vinden... Ze zijn in ieder geval van Divided.

♥ Lonneke


2 opmerkingen:

  1. Ah eindelijk ben je terug <3
    Toffe schoenen!! Ben benieuwd in wat voor outfitpost ze voor het eerst langs gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap je precies! I'am also back! Haha. Maar ik was er toch wel een jaartje of wat tussenuit. Toffe laarzen zeg! Ik moet ook eens aan hakken gaan geloven. Echte hakken dan.

    BeantwoordenVerwijderen