1 april 2014

OUTFIT | Still In One Piece

Online shoppen is geweldig! En nu heb ik een nieuwe winkel gevonden om aan mijn virtuele winkelstraat toe te voegen: Sans-online! Ze verkopen dameskleding van een heleboel verschillende merken, zoals Pieces, Vila en Only, maar ook misschien wat minder bekende (maar niet minder geweldige!) merken als Object.
En yes, kijk wat ik tegenkwam op tussen de broeken! Een jumpsuit met het printje van mijn dromen! Normaal gesproken zou ik best wel lang twijfelen of dat wel iets voor mij is, maar omdat er een tegoedbon bij betrokken was, dacht ik: gewoon doen! En dus een paar daagjes later (zaterdagavond besteld en dinsdagochtend in huis, speedy speedy) kon ik hem in mijn armen sluiten. Samen met mijn nieuwe sjaal/plaid/deken/cocon, die ik ook niet kon laten liggen!
Ik weet zeker dat ik dit pakske veel ga dragen deze zomer: het is gemaakt van een luchtig stofje, één kledingstuk en je bent klaar (makkelijk!) en zoals ik al zei: dat printje..! De sjaal is heel mooi gemaakt en heerlijk warm, gewoon een lekker dekentje om onder te kruipen als je het koud hebt.
Jongens, ik ben echt helemaal happy met mijn aanwinsten van Sans-online!
Grappig dat het op de foto's herfst lijkt, terwijl het toch best warm was toen ik ze maakte! Het ziet er wel apart uit met die blote armen en voetjes :)

Jumpsuit- Sans-online
Sjaal- Sans-online

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen