21 juli 2014

Five Things | Twelve

Dit weekend is mijn hart gestolen. Niet door Mr. Right, maar door het nieuwe hondje van mijn ouders! Polly is op dit moment het enige waar het om draait in ons gezin, en hoe kan het ook anders met zo'n snoetje. Zij is zonder twijfel nummer 1 op de lijst van mijn obsessies. Ik woon op kamers, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik toch wat vaker bij pa en moe te vinden zal zijn om tijd door te brengen met dit lieve dametje!
Nee, oké, luister. Dit is geen zoetsappige zwijmelfilm. Nou, misschien wel een beetje, maar het is zoveel meer! Het kan heel goed dat je The Princess Bride al een keer gezien hebt, want het is een bekende (en oude) film, maar ik heb hem iets van twee weken geleden gezien en ik vind hem geweldig. Ik wil natuurlijk niks verklappen als je nog van plan was hem te zien, maar het is een romantische film met heel veel humor en ook een beetje actie. Hij is echt heel goed. De film is gebaseerd op het gelijknamige boek van William Goldman, dus ook boekenwurmen kunnen van dit verhaal genieten.
The Body Shop zal altijd mijn favoriete winkel blijven voor huidverzorging. Ik vind het heel fijn dat je zeker weet dat de producten niet op dieren getest zijn, er natuurlijke ingrediënten in zitten en dat er geen mensen voor uitgebuit zijn. Dat je er wat meer voor betaalt dan in andere winkels vind ik dan helemaal niet erg. Ik heb het afgelopen jaar zoveel spulletjes van deze winkel verzameld, dat ik erover zit te denken om er in een apart artikel uitgebreid aandacht aan te geven! Stay tuned...
Jep, still in love wiv ma shoes. En als ervaringsdeskundige kan ik nu zeggen dat ze ook na een week nog steeds heerlijk lopen!
Het is weer cocktailtijd! Ik moet en zal deze week een mojito binnenkrijgen, want daar heb ik al eeuwen zin in. In Kaapstad hadden ze hele lekkere, dus ik hoop dat Rotterdam daar een beetje aan kan tippen!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten