8 juli 2014

Juni op een rijtje

Wow, ik heb het echt gemist om te bloggen! April, mei en juni stonden voor 80% in het teken van uni en de rest ging zo´n beetje op aan werk. Gelukkig waren er ook een paar reisjes om het vervelende uit te balanseren. April op een rijtje en Mei op een rijtje moet ik jullie dus schuldig blijven, maar je kan altijd zelf een kijkje nemen op mijn instagram! Dus, wat heb ik zoal gedaan in juni?
 Nouja, blijkbaar heb ik het een en ander gegeten! En misschien wisten jullie het niet, maar ik heb echt een hekel aan koken, zeker als het alleen voor mij is. Daarom van links naar rechts: een magnetronmaaltijd van Marqt (superlekker en naar alle waarschijnlijkheid ook nog eens best gezond), een pizza die m'n moeder zelfs nog voor me heeft afgebakken (hoe bedoel je lui) en een quiche van Marqt uit de oven.
Ik haalde m'n broertje over om een fotoshoot te doen vanwege z'n tumblr-achtige t-shirt. Je kunt wel zien dat hij zich helemaal op z'n gemak voelde hè! Ook begon het te kriebelen voor de reis naar Zuid-Afrika, nieuwe zonnebril gekocht en natuurlijk een paar reisgidsjes geleend in de bieb. En toen ineens: kreeg ik een rood oog? Het mocht de pret niet drukken, ik zit haast nog steeds vol van de heerlijke sushi die we die avond aten met de fam!
Aw yeah, Johannesburg! Mah bestie heeft daar de afgelopen maanden stage gelopen en ik kwam haar opzoeken tijdens haar laatste weekjes. Samen hebben we de stad verkend op een geweldige citytour. De middelste foto is gemaakt vanaf het hoogste gebouw in Afrika en het uitzicht was amazing! Jas is nogal een goede fotograaf en loopt dus minstens driekwart van de tijd met haar camera voor haar neus. Dit is slechts een van de vele foto's waarop ik haar fotograferend heb vastgelegd, want ja, waarom niet?
Samen zijn we afgereisd naar Kaapstad, waar een andere vriendin stage loopt! Op de eerste foto zitten we in het vliegtuig op de heenweg en in de tweede foto zitten we alweer in de auto op weg naar het vliegveld... Hier houden jullie nog wat te goed van! Op het vliegveld hebben we ons eerst nog volgepropt met cheeseburgers. En aan Jas' gezicht te zien is dat een serieuze bezigheid.

Ik heb dus een beetje gefaald met Afrikafoto's op instagram, maar Jasmijn heeft wel een hoop mooie foto's geplaatst (ook van buiten Afrika). Als je nieuwsgierig bent kun je een kijkje nemen op haar account (@jasmijnlianne).
♥ Lonneke



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen