15 juli 2014

Mini Thrift Haul

Maanden heb ik niet tweedehands kunnen shoppen, maar van de week ben eindelijk weer eens met mijn mams gaan rondsnuffelen. Dit zijn de twee fashion items die ik deze keer heb gevonden.
Hoe cool is deze riem?? Antwoord: supercool. Tegenwoordig ben ik nogal into de boho-look en deze riem past daar perfect bij. Hij zou heel vet zijn met shorts, korte laarsjes, een linnen shirt en een heleboel sieraden of over een losse jurk of op high waisted jeans... Ik kan nog wel even doorgaan, dus dit was echt een goede koop (voor €1,-)!
Dit is een zwarte lange jurk (halverwege de kuit) met gouden draken en i love it. Hij is helemaal nineties en heeft de perfecte lengte. Misschien ken je The Fashioncitizen van Youtube en deze jurk is precies iets wat Steph zou dragen. Hoe ik hem ga combineren/stylen weet ik nog niet, maar het gaat vast lukken (met een beetje afkijken van Steph). Hij kostte me maar €7,50.

Zou jij deze jurk hebben meegenomen van de kringloop of zou jij hem lekker hebben laten hangen?
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen