7 juli 2014

NIEUW | Uit Zuid-Afrika

Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: souvenirtjes kopen is een van de beste dingen van vakantie. Ik vind het leuk om voor iedereen thuis een cadeautje mee te nemen waar ze ook echt blij mee zijn, en natuurlijk mag ik dan zelf ook wel wat uitkiezen! Dit zijn de dingetjes die ik voor mezelf heb meegenomen uit Zuid-Afrika. Als eerste deze mooie goudkleurige ketting met een hanger van aventurijn. In Kaapstad bezochten we een markt met allemaal eetstalletjes en mensen die zelfgemaakt spul verkochten. Ik zag deze hangen en ik vond dat ik wel iets moois mee mocht nemen om me aan deze reis te herinneren. Goede keus, want ik draag hem bijna elke dag!
Deze oorbellen komen wel van een toeristenstalletje, maar dat maakt ze niet minder leuk. Ik heb sowieso al een zwak voor alles met olifanten (die we helaas niet gezien hebben) en de girafjes zijn ook heel cute. Ik vond ze wel lekker zomers en dankzij de afding-kwaliteiten van mijn vriendin kostten zo ook nog eens niet zo veel!
Ja... dit is wel een beetje random.. Maar goed, deze handcrème heb ik ook meegenomen uit Johannesburg. De verpakking is echt heel mooi en hij ruikt lekker frissig/bloemig. Hij komt bij de Woolworths vandaan en het is echt balen dat we die niet hebben in Nederland. Naast eten, drogisterijartikelen verkopen ze ook hele leuke dingen voor in huis!

Dat zijn m'n souvenirtjes van deze reis! Hou jij er ook van om wat tastbaars van een mooie reis over te houden?
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten