9 juli 2014

OUTFIT | Als het weer niet meewerkt...

Hoed: H&M Divided// Zonnebril: River Island// Nagellak: Hema (nr. 830)// Croptop: DIY// Rokje: River Island// Schoenen: Primark
... dan moet je maar dagdromen over leuke zomerse outfits! Ik heb drie setjes samengesteld die ik deze zomer zeker een keer wil dragen. Het eerste setje is een beetje netjes, maar nog steeds makkelijk en luchtig, ideaal als je bijvoorbeeld naar je opa en oma gaat of ijskoffie gaat halen met een vriendin!
Kimono: New Look// Top: H&M//Short: New Look// Sandalen en hoed: H&M
Deze outfit is heel erg casual, voor de echt warme dagen dus. Het broekje en de top zijn allebei heel erg licht, maar voor de bescherming tegen de zon heb ik ook maar de hoed en kimono toegevoegd. Toen ik de kimono kocht wist ik niet zeker of ik hem vaak zou dragen. Ik had me geen zorgen hoeven maken: dit ding is onmisbaar. De stof is superdun en aangezien ik vaak effen tops draag gaat hij eigenlijk overal bij!
Jurkje: Pull&Bear// Ketting: Steffany Roup// Lipstick// Essence 'Wear Berries'// Tasje en schoenen: H&M
En dit is de uitgaansoutfit! Een leuk jurkje, hakken en lipstick. Meer is er wat mij betreft niet nodig. Alhoewel, als er gedanst gaat worden ruil ik de hakken net zo makkelijk om voor gympies :) Ik geloof dat jullie dit jurkje nog niet van de voorkant hebben gezien, de achterkant is al wel voorbij gekomen! Mijn nieuwe ketting uit Zuid-Afrika zorgt voor de nodige sparkles.

Nu moet ik me mentaal gaan voorbereiden op een fietstocht door de regen :( Waar blijft dat zonnetje??
♥Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten