24 juli 2014

OUTFIT | Easy Breezy (22)

Op mijn verjaardag probeer ik altijd een niet-zo-doordeweekse outfit te kiezen. Dit jaar was eigenlijk het voornaamste criterium dat ik me niet kapot zou zweten. En kijk aan, een luchtig outfitje dat toch een beetje bijzonder is door de details op de rug! Ik droeg dit tijdens vintage shoppen in de stad en eten bij mijn ouders, een hele fijne en relaxte dag dus. Ben benieuwd of '22' me net zo goed zal bevallen als '21'!

♥ Lonneke

Jurkje- Amy & Ivy (The Sting)
Schoenen- Converse
BH- DIY
Ketting- Steffany Roup

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi jurkje! Heel leuk printje, vind die stofjes van Amy & Ivy echt leuk. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hè! Het wordt steeds lastiger om me in te houden als ik in The Sting ben ;)
      x

      Verwijderen