14 juli 2014

OUTFIT | Patta's

Nooit had ik gedacht dat ik de eigenaar van een paar Air Max zou zijn, yet here I stand (in Air Max). Ik begon aan het idee te wennen toen ik merkte dat All Stars en acht uur lang op je benen staan niet echt een fijne combinatie zijn voor je rug. Het viel me op dat bijna al mijn collega's op dit soort schoenen liepen en na wat rond te vragen had ik eigenlijk al besloten dat ik er ook maar aan moest geloven. De keuze viel op de Air Max 1 vanwege het retro design en het, naar mijn mening, lage gabber gehalte. En als je dan toch heel veel geld aan schoenen gaat uitgeven kan je net zo goed voor een knallend kleurtje gaan.
Ik moet toegeven: ze lopen heerlijk! Zeker als je plattere schoenen gewend bent zijn dit echt hele fijne schoenen. Qua elegantie verdienen ze misschien niet echt de schoonheidsprijs, alhoewel ze met deze outfit niet echt grof vind. Door vrouwelijke kleuren en stofjes (en een grote flaphoed) tegenover de 'lompe' schoen te zetten wordt dat effect een beetje opgeheven :) Ik droeg dit tijdens een wandeling met de eltern und brüder en had het natuurlijk veel te warm met al die laagjes.
Op werk was er belangstelling voor mijn nieuwe schoenen van mijn boven-de-vijftig-baas. Zijn eerste reactie was: 'Zo, nieuwe patta's?' Het is goed om te weten dat hij up to date is met zijn straattaal.

Top- Primark
Kimono- New Look
Broek- H&M
Schoenen- Nike/ Front Runner

Heb jij ook wel eens iets gekocht waarvan je eerder dat dacht dat je het noooit zou dragen?
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten