29 augustus 2014

Back to School

Het is weer zover. We moeten afscheid nemen van de vakantie en ons weer in een ritme wringen. Verantwoordelijkheden stapelen zich op en het vakantiegevoel is binnen een paar dagen helemaal verdwenen. Wow, dat klinkt depressief! Hoewel dit voor mij allemaal wel het geval is, heb ik eigenlijk best wel zin om weer te beginnen! Een vast ritme hebben mis ik altijd wel in de zomer, omdat je dan veel meer gedaan krijgt.
En het begin van een schooljaar voelt als een frisse start. Je cijferlijst is leeg net zoals je mooie nieuwe aantekeningenboekjes. Je bureau is nog vrij van allerlei papierzooi en natuurlijk heb je stiekem ook wat kleding geshopt voor het nieuwe jaar! Zo denk ik er nu over, maar vraag me nog maar eens mijn mening over school als ik tot over mijn oren in de projecten zit en mijn neiging tot uitstellen me weer eens parten speelt.. Niet meer uitstellen is trouwens een van mijn goede voornemens voor dit jaar, wish me luck!
Natuurlijk ga ik de zomer en de bijbehorende vrijheid missen, maar ik ben ook heel erg benieuwd naar wat voor uitdagingen en ervaringen dit jaar voor me in petto heeft. Ik ga dit jaar beginnen aan m'n Masters programma, dus dat wordt vast hard werken!
Daarnaast heb ik voor mezelf nu een goed blogritme gevonden deze zomer. Elk weekend een Snapshot en dan op maandag, woensdag en vrijdag andere artikelen. Ik hoop dit door te kunnen zetten voor jullie!

Als jij deze of komende week weer naar school moet: maak er een fantastisch jaar van! 
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen