5 augustus 2014

DIY | Hanging Hats

Al een paar maanden liggen alle hoeden die ik bezit op de rugleuning van een stoel en dat is een uitermate vervelende plek als je de stoel in kwestie ook nog wil gebruiken om op te zitten. Vandaag had ik ineens de inspiratie en motivatie om naar de Action te fietsen, knijpers en 'lijm dots' te kopen en het spul tegen de muur te plakken. De knijpers heb ik nog een beetje opgeleukt door er met stift patronen op te tekenen. Tip: eerst de knijpers betekenen en dan pas ophangen, dat scheelt je weer een lamme arm.
Nu heeft mijn hoedencollectie eindelijk een plekje gekregen. En als er nog eentje bijkomt kan ik heel makkelijk even een nieuw knijpertje ophangen!

Wat vind jij een handige manier om hoeden op te bergen?
♥ Lonneke

P.S. Laat die 'lijm dots' van de Action maar zitten en ga voor het dubbelzijdige tape! Minder makkelijk te verwijderen, maar je zal in ieder geval niet wakker schrikken van hoeden die van de muur vallen... 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er echt super leuk uit! Eigenlijk heb ik maar één hoed en die ligt ergens in een kast haha. Maar nu ik dit zie lijkt me het ook heel tof om na te maken en dan met één hoed. ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja, het is niet alleen handig, het is ook een soort wanddecoratie!
      x

      Verwijderen