20 augustus 2014

Five Things | Thirteen

Deze aflevering van Five Things heeft een thema: current favourite jewellery! Dit zijn de sieraden die ik de afgelopen weken met veel plezier heb gedragen.
Deze vintage choker van mijn moeder is niet nieuw op de blog, maar ik blijf hem cool vinden. Hij geeft een nineties/edgy vibe aan een outfit en soms is dat een fijne afwisseling van romantisch en lief.
Dit zijn een zilveren enkelbandje (links) en een korte ketting (rechts). Sieraden met muntjes vind ik sinds een tijdje leuk en was dan ook erg blij toen ik deze set voor mijn verjaardag kreeg. De korte ketting is fijn om te combineren met wat langere kettingen, zodat er een gelaagd effect ontstaat.
Dit kleine gouden ringetje is ook van mijn moeder (sorry dat ik al je sieraden steel, mam) en is "noodgedwongen" mijn meest gedragen sieraad. Ik krijg hem namelijk alleen met heeeeel veel moeite van mijn vinger af en dus doe ik hem eigenlijk nooit af. Dat doet niet af aan het feit dat ik kleine subtiele ringetjes heel mooi vind en deze dus ook zou dragen als hij wel makkelijk af te halen was.
Deze ketting kennen jullie al. Het is mijn Steffany Roup ketting uit Kaapstad en nog steeds een van mijn favorieten. Bij casual outfits geeft deze ketting toch een beetje bling, zonder uit de toon te vallen bij de look. Perfect voor lazy summer days!
Mijn nieuwe ketting van Datter Industries is ook al een paar keer voorbij gekomen in outfits. Ik ben dol op deze ketting! Het motief van de hand vind ik mooi en interessant en hij is precies lang genoeg. Eerlijk gezegd is dit de ketting die ik de afgelopen weken het allermeest heb gedragen, dus dat zegt wel wat over hoeveel ik ervan hou!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten