11 augustus 2014

INSPIRATIE | Bohemian Bedrooms

Jongens, ik zit met een dilemma. Ik wil graag een nieuw bed hebben en dan het liefst een tweepersoonsbed, zodat mijn grote liefde (mijn computer) lekker naast me kan liggen. Ik twijfel of ik een bedframe zal kopen of het gewoon zal houden bij een matras op de grond. Dat eerste ligt waarschijnlijk lekkerder, maar dat tweede vind ik er leuker en relaxter uitzien. Slaap jij met een alleen een matras op de grond? Ligt dat lekker? Let me know, please :)
Deze afbeeldingen verbeelden een beetje hoe ik mijn bed het liefst zou hebben: veel dekens en kussentjes, genoeg ruimte om lekker breeduit te liggen en over all heel relaxed!
Hier zie je zo'n matras op de grond! Ziet het er niet heel erg knus uit? Ik zou natuurlijk ook eerst een matras kunnen kopen en dan kijken hoe het gaat en dan eventueel later nog een frame kopen... Ik weet het niet!! Wat zou jij doen?

♥ Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben veel van de bedden op de foto's wel frames, dus misschien kan je een frame kopen waarbij je amper ziet dat er een frame is. Soort boxspring dus. Okebai

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm.... klinkt best prima.. + de nieuwe Ikea gids is er awyeh

      Verwijderen