18 augustus 2014

NIEUW | Monsoon via Marktplaats

Dit jasje is echt stunning en verdient dit artikel daarom dubbel en dwars. En zoals de titel al zegt, ik heb hem gevonden op Marktplaats! Weten jullie nog dat ik eeuwen geleden een artikel schreef over essentiĆ«le items in je kledingkast? Dit is op dit moment mijn droomjasje. De kleuren, het patroon, de vorm, de kralen en de borduursels, ik ben verliefd! En dan te bedenken dat ik gewoon maar wat aan het browsen was op Marktplaats, zonder intentie iets te gaan kopen...
Het merk Monsoon kende ik niet goed, maar na een minuutje googelen kwam ik erachter dat hun jasjes meestal tussen de 70 en 90 euro kosten en zoveel heb ik er bij lange na niet voor hoeven betalen.
Het is nog zomer en qua temperatuur is het nog niet echt jasjesweer, maar ik kon het toch niet laten een outfit met dit jasje te fotograferen. Dus stay tuned deze week!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten