22 augustus 2014

OUTFIT | Backyard Adventures

Sinds kleine Polly door onze achtertuin dartelt is het lastig om gewoon er gewoon even rustig te zitten. Plastic kippen en hamburgers, balletjes aan touwtjes en piepende knuffels verleiden mij er bijna elke keer toe om een spelletje 'wie is er sneller' te spelen met onze zwarte haarbal. Door deze nieuwe activiteiten ga je de tuin, waar je eerst nog makkelijk je handdoekje neerlegde om te zonnen, meer zien als een speeltuin. Voor Polly is de achtertuin nog 80 procent van haar bekende wereld en dat betekent dat ze er vaak op avontuur gaat. Vaak moeten we haar onder bosjes en achter struiken vandaan plukken, omdat mevrouw weer een nieuw stukje tuin ontdekt heeft.
Deze outfit vond ik trouwens ook best wel avontuurlijk, en dan bedoel ik in de zin van: niet typisch Hollands. De printjes doen met denken aan India en Thailand, waar ik graag nog eens heen wil. Een reis naar die landen is een avontuur dat ik graag een keer zou meemaken. En ja, als het kan gaat Polly gewoon met me mee!

Jasje- Monsoon
Top- H&M
Shorts- New Look
Schoenen- Converse
Ketting- Datter Industries 

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten