7 augustus 2014

OUTFIT | Double Deventer Deets

In het kader van de vakantie trok mijn gezin voor een dagje naar Deventer. We hebben daar een beetje rondgeslenterd en op terrassen gezeten, genietend van de mooie oude gebouwen om ons heen. Voor een kerk vroeg ik Jaap om wat foto's van mijn outfit te maken en ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben met het resultaat! Ik vind het alleen jammer dat je niet goed kan zien dat mijn broek écht wijde pijpen heeft en niet een raar soort baggy is... Verder heb ik in deze outfit mijn nieuwe hoed op, een nieuwe ketting om én een nieuwe tas bij me. Ik zou over al deze items nog wel een paragraafje kunnen schrijven, maar misschien komt dat later nog wel eens. Over Jaap gesproken, al eerder vertelde ik dat hij een muziekblog heeft, maar nu is deze helemaal vernieuwd (totaal helemaal, zelfs de naam is nieuw)! Dus neem zeker een kijkje op LLUID! als je op de hoogte wil blijven van nieuwe muziek :)
Om de launch van z'n website te vieren hierbij ook de outfit van de schrijver himself. Not bad, toch?
Mijn outfit:
Shirt- Pull and Bear
Bell Bottoms- H&M
Sandaaltjes- Inuovo
Tas- Cadeautje
Hoed- Asos
Ketting- Datter Industries
Riem- Tweedehands

Jaap's outfit:
Zonnebril- Ray Beri
Shirt- The Sting
Shorts- H&M
Schoenen- Vans

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten