30 augustus 2014

Weekend Snapshot | Er Tussen In

Vanmiddag stond ik te twijfelen welke schoenen ik aan zou trekken naar de supermarkt (want zoals je weet letten mensen daar echt op), en ik kwam erachter dat het nu precies die periode is tussen zomer en herfst. Qua temperatuur had ik nog best sandalen kunnen dragen, maar in mijn hoofd is het toch al teveel herfst om dat niet een beetje raar te vinden. Ja, de sjaal op de foto is nog wel wat overdreven, dunne grijze vestjes niet en loafers zijn perfect voor dit weer. Naast veranderende kledingvoorkeuren verandert ook mijn voorkeur in boeken, Jane Eyre geeft mij een heel herfstig gevoel en zal daarom binnenkort weer onder mijn kussen liggen (ik ben toch niet de enige die zijn 'in-bed-boek' onder het kussen legt?).
In dit laatste weekend van augustus kan ik terug kijken op een goede blogmaand! Ik had aan het begin van de maand een schema gemaakt en heb me daar keurig aan gehouden. Gisteren zei ik het ook al: hopelijk kan ik zo doorgaan!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten