1 september 2014

Augustus op een rijtje

Neeee... Daar ging de vakantie! Hier geen foto's van zon, zee en strand, maar wel een kijkje in mijn leven!
♥Augustus begint met een awkward selfie met mijn nieuwe hoed die op me lag te wachten toen ik terug kwam uit Roemenië!
♥Met het gezin gingen we een dagje naar Deventer en daar hadden ze een heuze Sherlock-themed tea room! Helaas heb ik niet verder binnen kunnen kijken...
♥Een smoothie die ik in elkaar flanste: mango/aardbei/nectarine. De mango proefde ik niet en de velletjes van de nectarine bleven tussen mijn tanden hangen. Niet echt een succes.
♥Ik ontdekte dat je bij de Action best lekkere sapjes kan kopen en deze was zeer goed te doen bij een aflevering van The Great British Bake Off (comment als je het ook kijkt! Voor wie ben jij?).
♥Ik probeerde eens wat nieuws met mijn haar. Dit was de eerste poging en daarna is het altijd minder mooi geworden :(
♥Polly-tijd! Het lijkt net of ik een schaduw op schoot heb, maar als je goed kijkt zie je dat ze haar voorpootje op mijn hand heeft.
♥Augustus was werk werk werk, dus als ik dan thuis mijn 'eigen' kleren aan kon was dat super lekker! Hier draag ik ook de leggings van deze outfit.
♥Laat op de avond kreeg ik ineens zin om mijn stoel een nieuwe look te geven. Dit is trouwens een kapsel dat ik veel heb gedaan de afgelopen week, wat vind je ervan?
♥Op de blog van Free People ontdekte ik een heel makkelijk recept voor gezonde koekjes! Je hebt er maar twee ingrediënten voor nodig.
♥Na een hele dag thuis te hebben gezeten vanwege de regen, maakte ik ´s avonds een fietstochtje naar de Kop van Zuid. Dat uitzicht zal me nooit gaan vervelen!
♥Koffie in de nieuwe beker die ik van mijn nichtje heb gekregen :)
♥Detail van de outfit die ik gisteren naar de kerk droeg. Bloemetjes en kant om in de zomerse sferen te blijven.

En dat was augustus weer! Volg je me al op instagram?
♥Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen