19 september 2014

BEAUTY | Good Night!

Laatste heb ik jullie verteld over mijn ochtendroutine. Niet meer dan logisch dat mijn avondroutine ook aan de beurt komt toch? Sommige producten zijn hetzelfde, dus daar zal ik niet zo diep op ingaan. We beginnen met de ogen...

Als eerste haal ik mijn mascara en concealer weg met de Camomile Waterproof Make-Up Remover. Dit is een remover op olie basis en die werkt heel erg goed. Laat het even inwerken en je veegt zo het grootste gedeelte van je mascara weg. Deze remover heeft een dubbelrol als lipstick remover! Superhandig!

Dan is net als in de ochtend weer tijd voor mijn Aloe Gentle Face Wash. Dat spul is heel mild voor je huid, maar verwijdert vuil wel heel goed. Als ik soms geen zin heb om m'n mascara eraf te halen en alleen m'n gezicht was, merk ik dat mijn mascara er alsnog voor een groot gedeelte af is gegaan! Dit spul is geweldig.

De laatste producten wissel ik een beetje af in tweetallen. Soms gebruik ik de Aloe Soothing Gel in combinatie met de Blemish Fade Night Lotion. De gel verzorgt mijn huid, terwijl de lotion littekens te lijf gaat. Ik heb het idee dat de lotion zo beter werkt dan in combinatie met een van de volgende producten. De andere combinatie bestaat namelijk uit twee oliĆ«n. Misschien vind je het gek om olie te gebruiken op je gezicht (een vette huid is toch heel gevoelig voor puistjes?), maar het is juist heel goed tegen acne en puistjes! Ik gebruik op het moment Bio-olie en Tea Tree olie. Een heel klein beetje Bio-olie en een nog kleiner beetje Tea Tree olie zijn genoeg om mijn gezicht mee in te smeren. De Bio-olie verzorgt en Tea Tree olie is antibacterieel, dus heel goed tegen onzuiverheden. 's Ochtends word je wakker met een heel zacht gezichtje!

En nu weet je al mijn geheime smeerseltjes! Gebruik jij olie voor op je gezicht?
♥ Lonneke




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen