26 september 2014

Friday Night | Thoughts

Herinner je mijn ouder header nog? Misschien wordt het weer eens tijd voor een nieuwe look...
Vandaag realiseerde hoe snel september is gegaan, het is alweer bijna oktober! Aan het begin van de maand startte ik met een nieuwe studie en het voelde ook allemaal nog heel nieuwe en niet 'voor echie', maar de realiteit is dat ik volgende week mijn eerste tentamen heb. Routine is deze maand heel belangrijk geweest voor mij. Wow, dat klinkt saai! Maar voor mijn bachelor heb ik eigenlijk nooit zoveel gedaan en nu is het ineens flink aanpoten om alles bij te houden. Ik heb aan het begin van het jaar besloten er helemaal voor gegaan en het voelt alsof ik in de eerste vier weken van mijn master net zoveel aan school gewerkt als in één jaar van mijn bachelor... Hoera?
De blog gaat ook nog steeds lekker! Het is mijn nummer één hobby en ik probeer er zoveel mogelijk vrije tijd aan te besteden. Soms is dat makkelijk en soms is dat moeilijk (terwijl ik dit typ is het bijvoorbeeld eigenlijk al zaterdag, maar ach) maar altijd doe ik mijn best om wat moois te maken! Daarom is het ook zo leuk om te zien dat er nu al 20 lezers via Bloglovin' zijn! Hallo allemaal! Of: hello everyone! :) 
Oktober gaat een mooie maand worden, naast tentamen zit er geloof ik ook een weekje vrij in en ik heb een hoop leuke ideeën voor PFOS! Ik denk dat het nu tijd is om deze woordenstroom af te sluiten en te gaan slapen... Tot morgen!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen