15 september 2014

New Cups | Evening Sun

Het mooiste van de naderende herfst is toch wel het warme zonlicht dat laat in de middag mijn kamer binnenstroomt. Soms ben ik zo druk bezig aan mijn bureau dat ik het helemaal niet doorheb, maar zodra ik het zie wil ik eigenlijk lekker op bed zitten en me even wentelen in het warme zonnetje.
De beker water is misschien een beetje een willekeurig onderwerp van dit artikel, maar ik ben er echt heel blij mee. Stiekem was ik al een poos op zoek naar Mason Jars (bekend van Pinterest en hippe Amerikaanse blogs), maar waar zou je die in Nederland kunnen vinden? Bij de Xenos blijkbaar! Zonder deksel zijn deze leuke glazen heel geschikt voor koffie en thee en met deksel zijn ze perfect voor smoothies en je dagelijkse anderhalve liter water. Ook heel leuk voor instagramfoto's niet te vergeten!


♥ Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Superleuk die glazen ja! En wat een mooie foto's zeg, wat een leuke kamer heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen