3 september 2014

OUTFIT | Grey 'n White

Als je een blog hebt over onder andere mode en waar je zo af en toe wel eens een outfit van jezelf deelt vindt je het vast leuk om op de foto te gaan, toch? Ehm, nou niet echt. Eerlijk is eerlijk, ik heb er ook geen hekel aan. Het vervelendste zijn gewoon die dagen dat je een outfit wil fotograferen en op een of andere manier kán je er gewoon niet leuk op komen. *frustraties*  Bij deze outfit had ik zo'n dag. Op een gegeven moment kon ik alleen maar lachen en daarvan is de middelste foto het resultaat. Het lijkt alsof ik me in een geweldig komische situatie bevind, maar nee, ik sta voor een bakstenen muur,
De outfit vind ik wel echt leuk, een beetje netjes en een beetje relaxed en in rustige kleuren. Echt een outfit voor naar school...

Vest, rokje, shirt - H&M + diy
Schoenen - Converse
Ketting - Datter Industries

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten